onsdag, november 21, 2007

Ordlös onsdag: Velourpappa



För att se fler ordlösa inlägg gå in här

11 kommentarer:

Thérèse sa...

Härlig bld

Anna Malaga sa...

Kul att du bloggar igen! Jag hade helt glömt pojken i guldbyxorna.
Hur var det förresten pâ matchen?

Per sa...

anna: stoppa matchen! Nja det var fiasko, 3-0 till Spanien. Fast det var en enorm känsla att sitta på san Bernabeu. Biljetten var kanske lite dyr förstås också. Sveriges supporters såg mycket vissna ut i andra halvlek.

therese och anna: tack. jag minns pojken med guldbyxorna som igår. Härlig att han har träskor, manchesterbrallor och masfrilla!

Anonym sa...

Oh..det där kommer man ihåg. Inte var det snyggt precis.

Anonym sa...

Hahaha....kul bild!
Tur att det modet försvann:))

Per sa...

marianne och think twice: Jasâ inte? Jag som just tänkt att skaffa sân look;)

Pumita sa...

Oj, hjälp! Är det overaller? Kanske i pastellfärger också? =)

Kent Filppu sa...

Jag kan inte hjälpa att jag kommer att tänka på filmen Tillsammans.

Per sa...

pumita: Jag det verkar sâ, âtminstone hennes, troligen i orange eller brunt -70-talets snyggaste färger!

kent: Jag tänker ocksâ pâ den. Visst är det en härlig stämmning i bilden? Den gamla timmerstugan och med blomsteräng utanför. Fattas bara att dom skulla dansa lite till tonerna av nân glad fiollât. Hon borde ha haft sjalett och pippilotter förresten.

Kent Filppu sa...

Jag skulle nog hellre haft tonerna av Hoola Bandola Band på en skrapig gramofon.

Pumita sa...

Orange, ja självklart!