tisdag, december 11, 2007

Ordlös onsdag: Make love -not war!



Fler ordlösa bilder här

23 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig nostalgisk bild, med mycket bra budskap!

Anonym sa...

WAR GOES ON.
ON AND ON.
IN BABYLON.

Wickans värld sa...

Nu vet jag vilken sång jag kommer att ha i skallen idag!
Gillar dom!!

Admin sa...

Tänk om den skylten någonsin kunde bli sann och vi fick leva i en helt fredlig värld...

Klimakteriehäxan sa...

Peace, gott folk! Fast Johns gloria har kommit lite på sned - ni har väl läst exhustruns bok "John"? Snål var han!!!! T ex!!!

Klimakteriehäxan sa...

Peace, gott folk! Fast Johns gloria har kommit lite på sned - ni har väl läst exhustruns bok "John"? Snål var han!!!! T ex!!!

Per sa...

think twice: Visst har Lennon härligt vild frisyr och skägg? Peace and love !

anonym: Un fortunately...

wickan: I natt jag drömde? eller Give peace a chance?

maleé: You may think I´m a dreamer, but I´m not the only one...

klimakteriehäxan: Jasâ det visste jag inte. Typiskt med folk som tjänar multum kanske, fast hon kanske var lite materiellt fixerad? Troligen inget Jhon gillade skulle jag tro.

Unknown sa...

Keep the dream alive..

Thérèse sa...

Skön bild , gillar särsklit John Lennons skägg oc frisyr härligt. Instämmer med Maleé , tänk om skylten kunde bli sann.

Imagine all the people
Living life in peace

You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one

Marianneekw sa...

Den låten sjöng jag med Kör för alla på Centralen förra fredagen. Dom invigde sitt ljusspel då.

Anonym sa...

Ahh, nostalgi i allra högsta grad!

Wickans värld sa...

give peace a chance!!
Med sängknarr o allt! ;)

Pumita sa...

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...

Aktuell bild. Det var ju årsdagen av hans död nyligen, på söndag mao. Snål eller inte, det skulle behövas fler som Lennon.

Per sa...

fotavtryck: Den som inte är med är emot (eller för kanske i detta fallet)...

mariannekw: Jaså det låter skoj. har också sjungit en del framträdande.

therese, wickan och pumita: Jag håller med!

Muminen sa...

Åh, härlig blogg! Men den verkar inte vara aktiv?
Jag lägger till dig i min blogglista, så kan jag gå hit emellanåt för att kolla vad som händer. Kanske du kickar igång den igen så småningom?

Muminen sa...

Åh, härlig blogg! Men den verkar inte vara aktiv?
Jag lägger till dig i min blogglista, så kan jag gå hit emellanåt för att kolla vad som händer. Kanske du kickar igång den igen så småningom?

Muminen sa...

Åh, härlig blogg! Men den verkar inte vara aktiv?
Jag lägger till dig i min blogglista, så kan jag gå hit emellanåt för att kolla vad som händer. Kanske du kickar igång den igen så småningom?

Muminen sa...

Åh, härlig blogg! Men den verkar inte vara aktiv?
Jag lägger till dig i min blogglista, så kan jag gå hit emellanåt för att kolla vad som händer. Kanske du kickar igång den igen så småningom?

Anonym sa...

Hej hej!

Tänkte höra om det finns någon chans att du kan ge mig något bra recept på lunch att käka på jobbet. Är nämligen rätt trött på gorbys och varma koppen. Har t o m kastat ihop en tävling bara för att få nya idéer och inspiration. Delta gärna om du har tid och lust:

http://www.valkommen.se/article-1225222991.html

Leffe

Anonym sa...

If you don't see any bugs or if you can't determine the reason why the plant is looking sick, take a sample in to the local county extension
office. 5 will decrease the availability of lead from your soil.
Organic gardening teaches kids about the value of hard work and its rewards.


My blog post - flagellate

Anonym sa...

"Organic Mulch) (University of Illinois at Urbana-Champaign, NRES-19-97). Mulch will reduce weed growth and prevent new weeds from growing in the garden. When ordering mulch, find out what the delivery cost is and compare it between companies before ordering.

My weblog - mulching

Anonym sa...

If there's give in the stakes or the form, neither of them are doing their jobs correctly. Polished concrete floors come in different colours and types to suit the different decorative and functional requirements of domestic or commercial customers. It is advantageous for the customer to compare the prices for an additional dumpster rental from the normal waste removal company against an offer made by a collector that will place a dumpster for a one-time pickup.

Anonym sa...

Wash your curly hair at the very least two days in a
week. Likewise, using imported shampoos and conditioners
from a tropical country when your climate is cold and temperate is not such a good idea.

Generally, these products are more expensive than their watered-down counterparts,
but you can find a few affordable pure silicone hair products (see below).