söndag, augusti 27, 2006

musik

Ok nu har jag listat ut hur man kan ladda upp musik på sin blogg. Jag skrev ett inlägg tidigare om Doctor Snuggles. Nu har jag updaterat det inlägget med signaturmelodin +lite röster som Dr Snuggels och Norpan (dålig kvalitet dock -fulsampling med liten mick samtidigt som jag kör DVD'n). Klicka på länken ovan eller skrola ner i bloggen.

Nytt:
Länkar till tidigare inlägg där jag uppgraderat med musik

Mortelslagen ekar i bambubyn (Knutna Nävar): dom onda maskinerna

Mr John Carlos (Nationalteatern): Nationalteatern

1GB fritt att ladda ner vad som helst och så att alla kan komma åt det. Inte så dumt faktiskt.
http://www.esnips.com
Musik och videoklipp är ju rätt skoj att dela med sig av också. Tyvärr kan jag inte filma nu från 70-talet:(

3 kommentarer:

Cliff Hanger sa...

Hade inte Dr Snuggles en tidsmaskin? Du kanske kan låna den så att du kan åka tillbaka till 70-talet och filma lite?

Per sa...

Jo han hade en sån naturligtvis som i alla skoj barnprogram. Jag ska försöka...

Fredo sa...

Yo, 70-tals per. Kul med 70-talsnostalgi. Jag berör det även ibland på min cdhyllan.blogspot.com

Hade bra.